Alla hjärtans dag är det i dag!!!!

Jag vill börja med att önska mina läsare en trevlig och glad alla hjärtans dag....:love: :love:

ja vad kommer att hända på denna dag tro jag tror ju att min sömninga man tyvärr helt säkert har glömt av mig
i dag snyft ..... han var nog rätt trötter i morse när han kom hem kl 9.00 och åkte i går kl 15.30 fick tydligen vänta i lidköping på foder i natt..... ja dom kör vist bara med en fabrik nu för dom la ner sjödalen idiot lantmännen säger jag bara... lika så har dom lagt ner norrköping med så nu så blir det kö och lång väntan i västerås....
så ja kan bara säga klantiga en del företag kan va.... men det skule ju sparas då under lågkunituren som va...
men nu så ska alla bönder ha en massa foder igen och då hinner inte fabrikerna som är kvar med att framställa alla sorters djur mat ......

för er som inte vet vad jag pratar om så kan jag med säkerhet säga att ni sett deras syndbol på bröd mm i affären en grön god hihi ja det är klant skallarna lantmännen det...

ja vad är tanken med dagen idag då tro vet inte funderade på att ta lite kort då min gubbe måste sova i dag och frida är hemma så det får bli en sväng ut i friska luften...

ut och åka en sväng med henne

ja sedan är det mat som ska lagas och så åker gubben igen... han jobbar natt denna vecka
det är den tråkigaste vecka som finns

men det måste gå för det ger pengar i kassan så vi kanske kan klara oss ett tag nu....
emma fyller ju år och därför kör han alla exstra pass som går för att vi ska få i hopp en fin födelsedag precent till
henne....och så vi kan rensa lite av det vi har i högen med räkningar....

vi måste ju försöka komma upp på spåret igen nu så vi klarar av sommaren som är mycket lite att göra
då för lantmännen och då tjärna gubben nästan inget.....

hoppas vi reder ut detta denna gång så kommer det att kännas mycket bra kanske efteråt...

jo sedan så måste vi inhandla snödäck till passat turbon det måste vi för jag ska besigtiga den nu snart så det blir ju med ett utlägg....

och den måste ha nya sommardäck med sedan men det får vi ta då.....de kommer ju att räka ett bra tag till mig
då jag inte kör så mycket .....

ja sedan är ju hur många fel den har på besikningen med phuu men man får hoppas att det inget är i år ....

ja som ni ser så är det en tuff tid ekonomiskt för oss här fram över.... detta är inget skoj detta är ren fakta om dagen sverige.. det finns även fatigdom i vårat av långa land fast mångar blundar för det ....

LETAR MED SOMMARJOBB SÅ HAR NI TA KONTAKT MED MIG BEHÖVER DET!!!

ja nu får ni ha en bra dag !!!! :love: :love: :love:

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Detta är mina små älsklingar !!!!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback