"Bil J*vulen "

Ja den vill ej funka idag så jag får bli hemma
jo den går men olje lampan blinkar så jag kan ej åka i den
så jag har fått stränga order av min man att låta den stå så inget händer med den

ja så är det och min andra passat är snart klar jiiipppiii hoppas jag får den så fort som möjligt

ja vad mer jo i går så va jag ute en sväng på efter middagen kände mig bättre och tog en sväng till
stora lund det blåste kallt och det var väldigt kallt men solen sken och det gjorde bra för min skäl

ja sedan så bara det hem och göra det vanliga och så

idag är det tänkt att jag och dottern ska ta en sväng ut och gå här hemma i skogen och titta om vi ser vildsvins spår

ja sedan ska vi möta emma vid vägen hade jag tänkt

ja så ser dagen ut  idag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback