Jaha då!!

ja vad ska man berätta om idag då .
jo det snöar ute och jag har varit vaken tidigt idag
kunde inte sova shit vad trötter jag känner mig

nå ja det är ju lite fix kvar ute sedan blir det att ta det lungt tills dottern kommer hem
med skolbilen ska möta henne

får se om Tara kanske tar åt sig den uppgiften hon är så duktig min vovve
hon hjälper matte här ute

nå ja vad har hänt då

jo jag min klant har ju sett till att motorn i vr6:an skar i går det gick väldigt fort kan jag säga

och så i går fotade jag och då fastnade inte de bilder jag tog på mitt minnes kort alls vilket gjorde mig riktigt ledsen då jag hade några mycket fina kort ... och så skulle jag skriva ut och allt vart bara rött hur jag än gjorde
och så gick patronen sönder shit säger jag vilken skum dag det va i går

så nu är man utan bil igen och det tycker jag inte om
jag vill ha bilen stå och kunna åka om jag vill blir så stressad av att sitta här ute utan att komma någon stans alls..
hatar att veta att jag inte kan köra emma till skolbussen det är ju 1.5 km dit ut

men så är det när man är utan pengar och inte kan köpa en nyare bil som håller utan få ta det som man får av folk.........

men lika glad är jag för det bara dom går så gör det ej mig något att ha en gamal bil....
men att va utan det är det värsta jag vet .. mår så dåligt av att veta att jag inte kan åka här i från
det stressar mig till max .....

nå jag det löser väll sig det med och jag lugnar mig.....

jag önskar att jag kunde bli rik och berömd och kanske få ha några år i livet som är roliga....
kanske någon snäll kunde skänka mig några kronor så jag kunde åka på en resa ... men det är bara önske tänkade.....

jag lära få kämpa skiten ut´r mig och ändå inte bli rik eller berömd och dö fattig det tror jag helt klart.....

det börja bli kämpigt att hitta saker som får mig glad och inte ledsen de orange kuveret va ju inget som gjorde mig glad heller .. när det kom i går ... då ser man faan hur man kommer få det när man bli pantionär

Så i går så va det en oturs dag och jag tror snart att min pappa kan mycket väl vara jävueln för det går bara utför  för mig ... men jag kämpar så gott det går . och hoppas på det bästa ändå.


mitt :love: detta och mycket trogna vän!!




                                       :love: :love: :love:





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback