Känslor !!! i mitt Hjärta !!

Ja idag så är det känslor som spökar i mitt hjärta ja det är så att jag funderar mycket och det stressar
tydligen mig så jag får ont i mitt hjärta vilket är mycket obehagligt ...
jag funderar på om jag är en dum tjej efter som det finns folk som är elaka i mot mig
jag vill ju bara alla väl och då så säger jag bara saningen och då blir dom elaka i stället och uppåt nosiga
varför varför blir det såå.....

Detta får mig att stressa upp och tycka att jag är en dålig tjej som folk inte värkar gillar fast jag hjälper dom med nästan allt om jag bara kan .... men ändå så när det passar så blir dom elaka i mot mig ....

jag får sådan ångest för att jag sagt det jag gjort men det var bara för att det faktisk är saningen i vit ögat
varför ska man himla med alllat varför inte säga som det är DET GÖR JU ALLA TILL MIG så varför ska inte jag kunna utan att dom ska bli elaka......

Jag vet att jag är minst om tyckt av mina syskon hos släkten mm men jag tycker faktiskt själv att jag är och för bli smartast och det kommer ni inte kunna ta ifrån mig allas hur gärna ni vill det .....

utan mig så tror jag ärligt att ni kommer få svårt att klara er men det inser ni inte för en den dag då jag är borta för gott men då kommer det att va försent .......

Jag är inte arg eller något jag är bara ledsen att jag alltid ska känna skam i min kropp
jag har saker att tänka på en då och jag klara mig faktiskt bra själv förutom det ekonomiska men det har ju sin sanings förklaring.....

Jag tillbringar den mästa tiden innan för 4 väggar på ett hus och vid det käraste jag har datorn....
men säger jag detta så komer det nog snart försvinna i från mig för tydligen så är det så att allt jag gillar försvinner i från mig på något mystiskt sätt

KAN DET VA SÅ ATT JAG ÄR JÄVUELNS DOTTER KANSKE ja det är så att om jag är det då skulle jag kunna förstå
varför detta som händer mig händer all otur i livet allt som gått snett och alla som varit elak i mot mig i åratal utan att knappt känna mig ens....

jag föddes som andra barn utan något som helst tanke på livet men redan första dagen så tror jag att jag var hatad.....

jag mår idag ganska bra och har försökt fundera på mitt liv på denna jord
men jag ska ärligt säga att jag kommer inte bli klokare för det ....
för jag har nog ingen som helst mening med att va här på jorden ....
det är min lilla tro

jag vaknar varje morgon och funderar på saker som har med liv och död att göra och det är faktiskt ett faktum
att även den starka kan till slut bli så feg och göra fega saker
men för mig som det är skule detta va en befrielse ska jag säga för
detta kommer droligen en vacker dag ta död på mig ändå

jag har haft hjärtinfakt det är vad läkarna tror i alla fall

jag är 35 år och arbetslös ska ju inte behöva bli sjuk tycker många
ja det är ju det hur fan kan jag bli sjuk som inget gör som drar in en ända krona

saningen är den att jag tydligen jobbar hårdare och mer än min man som sitter i en lastbil hela dagarna
han behöver bara hålla sig vaken

men jag sliter med kroppen och så och huvudet då jag får strida med barna aldels själv med det var förklaringe läkaren gav oss

näää jag vill inte jag vill inte va så här stressad och uppjagad men det stressar mig att inte få in några pengar alls att försöka skaffa jobb och man alltid får ett nej och alla undra om min ålder på 35 år

det stressar mig att alla ska va elaka i mot mig när jag faktiskt är en snäll tjej som gör det hon kan för folk om jag kan och orkar

ja det var lite om känslor ocg funderingar nu ska jag gå ut och gosa med min katt den ger mig ror när den spinner

Ni för gärna komenterar mitt inlägg kan behöva det
:love:
mitt klappar för alla snälla


Postat av: Jenny

Inte är du en dum tjej. Låt ingen få dig att tro det! Kram

2011-02-07 @ 20:35:58
URL: http://smulis74.blogg.se/
Postat av: Tjipke

Hej vännen! Jag är verkligen jätteledsen att du mår så dåligt! Jag tänker på dig och bryr mig, bara så att du vet. Idioter finns det tyvärr allt för många och man önskar att folk kunde hitta något vettigare att göra än att snacka skit.

2011-02-08 @ 16:46:30
Postat av: tack tack

jag tackar så mycket för komentaren

och som ni säkert vet så skriver jag för att det ska komma ut i från mig så det kan komma vad som hälst här och jag skiter i om ni får reda på det för detta är faktiskt mitt liv tyvärr ....



tjipke: vet att du tänker på mig tack ! ses i mars

Jenny: tack det behövdes

2011-02-10 @ 10:41:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback