Tillbax!!!

Hej
ja nu är jag ju tillbax igen hihi

ja vad ska jag skriva om joo hundutställningen

japp vi åkte till örebro på hundutställning och det var 1500 st vovvar där i olika raser
vi var i ring 8 sagt och gjort vi stressade upp till örebro och in på messan 5 minuter innan vet skulle gå
och så ropade dom upp mitt nr och in i ringen ja där gick det kanon 1:a och hp sedan ut och in igen och då 1:a bir och så i väg och äta lite och till bax igen och tävla om hundutställningens snyggaste hund och där kom vi 6:a

så ja dagen var mycket lyckad det var med 10 år sedan jag ställde ut sist så det var mycket lyckat.....

ja sedan så har det inte hänt så mycket jo jag har ju lyckats ta sönder min kära vr6:a och nu så har jag fått min passat turbo och vinterdäck med

ska besitiga den den 2 mars i mjölby ska bli kul och se vad dom säger om den

det tog min man att plocka i sär den och i hopp den i motorn 7 timmar ... tycker han är såå duktig på bilar men också minder duktig på annat och kanske lite till som jag inte tänker dela med mig av här .....


jo så va det jag skriver i denna blogg för er som vill veta vad jag håller på med ska få veta det så slipper man ju
höra en massa osaning .. hihi alla får läsa jag tycker inte det är så farligt o det pratat s om mig !!

en galen fototant med sina knäpp heter ja det får ni om ni vill prata om ....

men ni som läser får gärna lämna något litet spår
ha en bra dag nu

ödeshög har ju sportlov och här är det full rulle




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback