Året är 2011 !!!!

ja nu har vi gått in i året 2011
med späning så ser jag faktisk fram i mot detta år

jag tanken är ju att jag ska få ett bra år
med lite förnyingar i mitt liv

jag heter ju nu för tiden inte djurfotografen utan fototanten.....
och så är jag ju lite galen
och tanksprid med mycket ideer hihi
ja sedan så är väll en tanke till att jags ka mentaltesta tara och ställa ut henne under detta år

och lite annat skoj
kommer det säkert bli
jo jag kommer ju att fylla 35 år i år så det kommer bli mycket paketer älskar paketet som ett barn

ja sedan har jag ju en fundering om att skaffa mobil studio vilket jag finslipar på lite ännu
men det kommer säker bli av innan 2011 är slut så är tanken

och såå hoppas jag på bättre ekonomi med kanske en vinst eller ett jobb

ja något måste det bli snart

hoppas med att detta år ska ge mycket spänning och lite galet ....

nja det var lite om min tanke om 2011
ha det bra





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback