Beställning!!!

ja det är vad min gubbe har gjort idag ..
ja han betällde en fotobok till sin kära bror som jag ska göra
med mina bilder som jag tog ...

ja jag hade så gärna villat va med och fota dom ute
hade ju en idé men den sprak för mig när vigselkorten ej blev jag som tog

jaja det får jag väll leva med men jag viste ju att det skulle bli så fint väder i åtvid denna dag
så jag viste att de korten hade blivit snygga som faan om man får säga så

men nu blev det ju en annan kille som tog dom bilderna innan vigseln kl 14.30.....

nää så nu sattsar jag på en fotobok i stället till det fina brudparet som en gåva...
funderar lite på om det kommer uppskattas eller ej .....

men om det vart till mig hade jag blivit super glad  av en sådan sak......

så nu blir det som gubben har sagt så får vi hoppas det gillas av dom som ska ha det med

jag gillar ju att göra saker med bilder och jag tycker faktiskt att jag är ganska så duktig på det med
så jag får göra mitt bästa och få till en minnes bok .......

nå jag det var det det

nu ja vad har jag gjort mer ja har varit inne i byn en sväng på stor gatan och hälsat på
det var mycket trevligt

väntar och väntar !!!!

frida va med och busade som vanligt

ja innan det så har gubben sovit för han jobbar natt och nu ryktas det om att jag kanske måste åka in och hämta honom i natt vi får se hoppas hans kollega kommer och kör i morgon

faan så jobbigt att gå upp tidigt

jaja det märks väll

faan vad det har snöat i dag så fint med snö
ska börja fota nu snart igen bara solen vill titta fram

djuren och annat smått och gott .........

jag skiter i allt och sattsar på det nya året nu ..... finns lite planer inför detta år ......

troligen kommer jag att byta namn till fototanten ska se om jag kan få till en fin hemsida med inom kort i feburar
sedan kör vi så det blixstrar hihi


ni som vill ha mig att fota under året kontakta mig

jag kommer att fota mycket biligt.......!!!!
pga av att jag bara är en enkel hobbyfotograf....





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback