Fanfan !!

Nu har jag ställt till det igen klantig som jag är ..
jag sprang ut på isgatan som vi har utan för oss och skulle kolla brevlådan ja vad händer ju fan jag ramlar som en padda rakt fram drämmer i mun och näsa i marken och vips så åkte min tand ut ...
ja vad faan skulle detta hända för skit nu kan jag inte le inte skratta inget
får gå och va sur käring hela mitt liv bara för jag envisas med mina tofflor........

jag kan bli så jävla sur på mig sj när jag gör så här mot mig själv då jag är  så jävla rädd för tandläkaren med

nå ja nu är det ju som det är så
ska bara få blodet att sluta rina från näsan och läppen

är man ful så blir man bara fullare värkar det som när det gäller mig ...
vem vill ha en ful tant nää ingen!! 

börjar bli liv rädd att om gubben lämnar mig så kommer ingen att vilja ha mig skit tänk att man blir 35 år och är ful som stryk tur jag har min hund hon lär gillar mig i alla fall och mina andra djur....

åke kommer säkert tycka jag är ännu mindre aktrativ nu men i säng halmen har det inget hänt på månader innan så vad kan en tand göra  kanske allt nu !!! 

nä blir så ledsen på mig själv när jag gör så i mot mig ......

gjort är gjort och kan ej göras ogjort ....

ja vad mer idag då har träffat bebis idag igen 
så sugen jag blir på en liten krabat igen 

men med åke så lär det dröja år innan jag får bebis igen 

ni får ha det bra !!! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback