fick ett mail och lite i dag

jo det är så att det finns någon i detta av långa land som vill sälja mina bilder
jag ska funderar på det och ta reda på mer vad det innebär för mig...
men kul att någon gillar det man gör

ja sedan så vet jag att folk undrar varför jag har så många djur och inga pengar
svaret är att det inte kostar så mycket att ha mina hästar och det beror på att vi gör allt själva här tar in hö på sommaren och odlar mat till dom......

katterna och hunden har jag för att de ska ut föra sina sysslor på denna gård

och så skulle jag inte kunna va utan mina djur dom är mina bästa kompisar och det ända jag har när jag behöver
få tröst mm när livet känns jävligt jobbigt och motigt

jag älskar dom och dom mig

så du som undrade det där har du mitt svar......

men saken är den att jag tror någ du får några kronor du varje månad men jag har som sagt inga penagar alls jag lever på min man och släkt

jag står utan för ramarna att få något från staten och det känns tungt

men det kommer ni som läser detta inte veta förens ni värkligen är där jag är noll på kontot varje månad inga pengar att gör saker för ... då vet ni det jag vet idag om livet svåra sida.......

men inte förens ni själva är där kan ni setta er in i mitt liv......

nog skrivet om det nu så ska jag ta med mig min hund och gosa ner mig i sängen och sova lungt och tryggt
för jag vet ju att hon tar hand om oss i detta hus.....det känns skönt att veta och tryggt och säkert....

livet har sina fördelar men mest nackdelar just nu .. men som sagt efter regn kommer sol och det hoppas jag på
att det löser sig för mig med nu snart.......

jag tackar mina djur att dom ger mig styrkan att leva för det dom ger kan ingen ge en ......

jag älskar mina barn med men det är tung att fostra dom själv och så ta alla mot gångar själv med dom..
då min man kör lastbil och ligger ute mycket får jag dra det tunga laset själv

men en stark tjej klara sig bra själv har jag lärt mig under alla dessa år....

ser fram i mot det ljusa som min släkt hjälper mig med att få göra ....
och det glädjer mig något ernormt att dom hjälper mig med saker som jag behöver och roliga saker

men jag är dålig på att visa min tacksamhet jag är rädd att mista den i samma stund
att alla ska överge mig i detta

jag är rädd att jag ska tappa allt och inte orka
ja det finns en del mörka saker som jag inte vågar tänka på vad som kan hända om jag inte orkar mer
hoppas jag kan hålla mig upp i 35 år till och se mina barnbarn växa upp...

hoppas jag får ha mina älsklingar hos mig mina djur och mina barn och såå min ända vän med..
men denna är lite hemlig för denna person är så supersnäll och trevlig ...
vill ej förlora er min msn kompiar ni betyder mycket för mig ..


lilla sabina hansson- karlsson





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback