Goggel!!

Japp idag så gogglade jag på en gamal vän som jag inte glömt bort
vet ju att denna person fyller år i morgon

hon sjöng på min pappas begravning en låt som hon skrivit om min pappa....
sedan efter det har jag inte hört i från henne och inte jag heller har försökt få tag på henne
det har liksom runnit ut i sanden

men i dag så va det något som sa åt mig att goggla upp henne och gratta henne... sagt och gjort så gjorde jag det
och fann henne i lund och fick hennes msn så kul vi chattade ett tag nu på kväll

så kul att få prata lite med dig igen



MIN försvunna vän !!!!!

ja vad mer i dag inte så mycket
utan att morsan med ny man och hans son va här en stund på kvällen
och pratade ......

ja vad mer nja väntat på att min man ska vakna han jobbar natt denna vecka
så jag och nutti få va tysta
så hankan sova

vart rätt slö idag då jag inte orkat så mycket

ja och nu har jag tänkt att sova .... ska ta och rasta tara och sedan gå i sängen och bara sova
saknar min K men vad gör det !!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback