Hej hej igen !!

ja i dag så har jag varit på us med svärmor
och kllat ett öga

gud vad långsamt det är på sjukan dom värkar inte ha förbrottom där
när i satt där så vart en person sjuk och det gick inte snabbare för det

dom gick i sin takt hihihi

ja sedan var det att köra hem och hämta nutti hos dagmamma och sedan emma på skolan
fröken sa att hon mådde dåligt emma och det gör hon för hon ligger i sitt rum och tittar på tv
och den lilla nutti med dom har feber

ja så nu ska det bli sjukdom igen de hade ju vattenkopper i julhelgen och va sjuka över jul och nyår och nu igen
jaja det är ju skolan

ja vad mer jo sitter och funderar på vad man ska äta den eviga frågan varje dag här


jo om barna blir bra så väntas en resa med svärmor till linköping på freda......

jo i går var hovis hos mig
och värkade alla hästarna det var ju rätt roligt

jo vi började i sto hagen och det gick jätte bra vi verkade fölet på 6 månader i hagen utan grimma

och så va det dags för pojkhagen och där började med stora dipper och han var mer än nöjd hovis hade med sig morötter och det älskar han såå mycket

ja sedan va det dags för hingstarna och ja vi tänkte väll shit nu har vi ju inga grimmor till dom men vad faan vi håller dom lite om huvudet bara

ja sagt och gjort och så började vi med ture han stod så snällt och lufte sina hovar till hovis utan att ha grimma eller sitta fast medans stellan stod och kollade på han i samma hage inga problem alls med ture sedan var det stellans tur och han somnade nästan på husses axel med han verkades utan grimma eller sitta fast i smma hage som ture och dipper var i

kan bara säga gud vilka fina hingstar jag har .....................

och min fölis med för den delen ........
jag bara älskar mina djur här hemma alla





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback