Hmmm!!!!!!!!!!!!!

Ja det är ju inte så att jag vet vad jag ska skriva idag alls
jag sitter här och försöker fixa en väns blogg med hjälp av en mycket duktig tjej lotta heter hon
jag kanske ställer för höga krav på henne men så är det när man själv kan och vet hur det ska va
men jag kunde ju gjort både min och min väns men har inte tiden och orken just nu tyvärr... så lotta får stå ut med mig ....

hon är mycket duktig tycker jag och klara det jag vill ha och det är inga lätta saker ibland hihi

ja vad mer jo jag ska nog anmäla tara i dag till örebros utställning har bestämt mig nu tror jag
är så sugen på det och se om det kommer några mer dogoisar dit ....

jag får väll mjukstarta lite ... måste fixa ett snyggt utställningskoppel med till henne
vi har börjat träna lite smått men inte överdrivet så detta kan sluta hur som hälst
ja den 20 feburari ska den hållas i örebro och då gör jag kom back igen efter 10 år uppehåll från det ....

den sista hunden jag ställde va tror jag nasse eller kan vart asta med min rottis tik.....
måste titta i papperna

asta va en fin hund som jag hade i något år som åkte tillbaka till uppfödaren sedan för att bli avels tik......

och då fick jag ta hand om zeben en blaning mellan rottis och shäfer 75& rottis hi han han var så snäll och en hund på 6månader som sedan åkte hem till sin matte .. hon låg inne på sjukan så han kunde ej ha zeben under den tiden då va han hos mig .....

ja sedan va det corren. en blandras valp som var så ilsk det visade att hon hade en tumör i hjärnan så hon fick vi ta bort ...

 och nu sist har jag ju haft lilla fina turbo nisse som va en blandras hane med massa raser i han blev 7 år och han med hade något för han började en dag bara att krampa så vi jag åkte in till vet och dom tyckte att jag skulle ta bort honom så han slapp lida .......

och nu så är tara här en dogo canario tik på 3 år

oj jag glömnde berätta om mina två cockrar jag hade som ung med
nylen en utställnings hund och bjuti också han va det och så nasse occ nasina som va mina dobbisar som jag hade mycket länge innan dom dog nassina flyttade till min syrra sedan under ett löp och blev kvar tror jag det va .....

nasse honom ahde jag och ställde ut länge
saknar honom lite men tara är väldigt lik min nasse i settet och allt ......

ja det var lite om mina hundar det

jo sedan har jag ju ridit med och haft häst hela mitt liv nästan bort sett från några år i början av livet

min pappa va kusk och min morfar födde upp arbetshästar som ung och min farfar red mycket som ung och hade häst hemma .... så det finns iblodet som sagt att hålla på med hästar..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback