idag är en ny dag

hej på er ni som läser ser ju att ni är många men ser inga komentarer alls hihi
men det kanske ska va så på en blogg
att man nyfiket tittar vad personen i fråga bloggar om

men skulle bli glad om ni komenterade mina bilder som jag lägger upp
vad ni tycker om dom

ja vad annars då jo lilla stumpan har haft feber topp i morse igen men nu ser hon bara lite rödblommig ut
och så är det emma med men det tänker jag inte berätta om här allas tror jag inte

ja och nu så tänker jag bara på att det snart blir natt vecka igen  jag liksom hatar dom veckorna här hemma
men nu går det nog bättre då frida är hos dagmamma och mannen kan sova i fred och jag håller mig på avstånd
men det måste va så tyst och man får inte störa på mornarna heller då han behöver sin sömn för han sitter i en lastbil och trötta sådana förare vill vi inte ha på vägen

ja sedan så funderar jag på att anmäla tara till örebro utställningen den 20 feb 2011 kan ju va något det
vet ju att fler ska dit i från bynn

ja sedan måste jag ta tag i mitt liv nu och rycka upp mig igen men det är mer sagt än gjort tyvärr
att va här hemma utan jobb och pengar är ju bara så jävla jobbigt men man måste ju försöka en då

SÅ SNÄLLA HAR NI JOBB ÅT MIG KONTAKTA MIG ETT SOMMAR JOBB ELLER SÅÅ VILL HA PENGAR

det finns faktiskt fattiga i sverige med inte bara i utlandet som många tror det är en skam för fina sverige att jag finns därför döljs jag av staten .......

men finns det någon snäll miljonär som inte vet vart denna ska göra av sina pengar tycker jag att det kunne öppnas en fond för fattiga i sverige och vi kan ju börja hjälpa våra egna människor först innan vi sattsar på utlandet som stor gubbbarna skor sig på sedan ...........


ja det va min lilla fundering i dag det ....... en fond för oss som står utan för ramen av att få bidrag allas....
frågan är hur många det är i sverige som är som jag det skulle va roligt att veta





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback