Idag funderar jag på om man ska eller inte ska !!

anmäla Tara till örebro uställningen den 20 feb inomhus...
det är ju en bit till örebro med men inte så farligt ändå
skulle va kul att ställa henne där och se vad hon blir var ju ca 10 årsedan jag ställde hund
så det skulle va kul att göra lite komback på det... nu vet jag ju att tara är en ras som inte finns så många i sverige av och därför hoppas jag att konkuransen är lite svag men jag les inte för det hihi

jag hoppas med om jag ställer att dom kommer i från andra länder och tävlar för då blir det så roligt
jag vill ha många hundar och se vart hon ställer sig i sådan konkurans .....

ja har ju till den 17 på mig att bestämma mig .......
får ta med steven med och ställa honom och förhoppningsvis placera honom med ......
kunde va kul att ställa amstaff för det finns ju mycket mer av dom i sverige.......

ja tål att tänkas på

det bästa är ju att jag har körkort själv och kan åka om jag vill ......

japp hundutställning ja det var vad jag håll på med för 10 årsedan med rottisen asta och dobermannen nasse och nassina det var kul som faan ... så nu åter i grupp två och tävlar ......kul kan man ju titta på dobbisar med och rottisar hihi.........

nu har man en ovanlig hund och det kan ju med va kul och det är det och jag älskar denna donna mycket min love.......
hon är bäst vad ni än tänker hon kommer nog få någon rosett hon med rött är ju fint på henne hon klär så fint i det .......
men blått är ju med fint hihihi
jag har ju mina gamla rosetter som mina andra hundar har plockatt dom skulle jag hänga upp om jag bara hittade dom.... ska se om jag hittar deras tävlings mappar med kul att ha och om jags ka börja får tara en med .....

måste med köpa ett fint utställningskoppel något rött ska det va snyggt på henne......





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback