Läser en massa bloggar!!!

ja det är vad jag gör och undrar varför dom flästa har det så bra
ja det skrivs bara hur bra dom ar det och så och så finns det dom som gnäller fast dom har det bra med
men det är väll det bloggar ska va till tror jag .

jag känner mig bara så förlorad och åtsido satt av systemet vi har i sverige varför ska det finnas dom som har en hel hög med pengar medans dom som jag inte har en krona någon gång...Rättvist eller?

jag mår så dåligt av att behöva leva ett liv som jag faktiskt inte valt själv utan man kan säga att det beror på att
mina föräldrar inte var dom bästa så därför får jag dras med att jag inget jobb fick och nu lär väll jag inget få heller ....livet är så förbanat oretvist så jag blir så sårad av det

SKA BARA SÄGA EN SAK JAG ÄR EJ SOM MINA FÖRÄLDRAR LÅT MIG FÅ VISA VEM JAG ÄR SOM PERSON INNAN NI DÖMMER UT MIG TACK!!!!!!!!

Jag är Camilla och är som jag är lite knasig rolig goer och spännade som många säger om mig........
mycket kuning fast jag aldrig kommer få visa det tror jag så synd bara......

jag tänker kämpa detta år med men sedan funderar jag på vad som kan komma händaom det ser lika mörkt ut då år 2012 att ha kämpat i hela 35 år börja få en att smått börja ge upp hoppet om ett bra liv... jag kan bara
säga att jag föddes i fel familj helt enkelt . med facit i handen... hoppas bara inte mina barn får det lika dant då kommer jag inte förlåta mig för att jag skaffade dom ........ för detta helvete ska fan ingen behöva lida igenom hela sitt liv......

jag har ju mina fina djur och dom älskar jag mycket dom ger mig lugn styrka mod och hopp.......
för att kunna fortsätta livet.. och tro på att det kommer ljusare tider....

jag är ej avis på folk runt mig men kan tycka att världen är rätt oättvis......

folk får ha bra med pengar snygga bilar och fina hus och så vidare men min fråga är .Är dom lyckligare för det tro..
jag bor inte så fint och mordent här har inga nya bilar och sånt och inga vänner heller men jag trivs i mitt kråkeslott med mina barn och djur

jag skäms inte över hur huset ser ut eller så jag vet ju att det beror på ekonomin att det inte finns pengar till att renovera för just nu .....

det är väll tur att vi tar in hö och sånt själva till djuren annars hade jag inte kunnat ha dom häller... men nu kostar dom så lite så det går bra

men vist drömmer jag ofta om min studio som ska bli i lillstugan en aldels egen studio att fota i .... tanken och planerna finns redan på allt dit ska göra egna fina tapeter och golv sånt ingen annan kan ha så skönt med eget som jag gjort själv vet ju att jag kan och snyggt kommer det nog med bli.......

som sagt jag sitter med mycket kunskapare som jag tyvärr inte får visa sånt jag lärt mig under alla år i min ensamhet........

jag är ju så mycket ensam här ute fostrar mina barn själv och grejar själv och tar hand om allt själv
då gubben jobbar så mycket .......
jag räds inte att ta i lite och slita hårt men vist önskar jag ibland att jag fick egen tid men den ser jag inte just nu...

jag älskar min fina nya vakthund dogo canarion tara hon gör ett super jobb här ute i hopp med matte
jag tyckte jag behövde ha en skarp vakthund som jag lever så mycket ensam... en hund som kan se till att vi häär ute överlever om det kommer folk och ska skada oss det är en trygghet i ensamheten det med.....

VARNING FÖR SKARPVAKTHUND PÅ DENNA GÅRD INTRÄDE GÖRS PÅ HELT EGEN RISK!!!
(skulle jag va som ni så borde ni vända här och nu!!!men detta är bara ett tips och en varning)

Detta kommer det stå vid vägen i sommar då hon går lös hos mig här hemma ute så är det nog bäst så folk kan vända dom har ju inget hos mig att göra då detta är sista huset och sedan är det bara skog.......

vi bor så nära E4:an medoch där har vi en grind och en plats som folk ställer bilen på och går in igenom den grinden det är obehagligt då det är på våran tomt så barnen brukar ju leka dom kan ju ta med dom och sticka fri väg till stockholm och malmö.... så därför kommer det upp en skylt där med
för det som kommer in där bör någ ta sig ut mycket fort för denna donna hon vaktar med skarp vaktinstigt här !!!

ska bli så skönt att kunna va i sin trädgård utan att det kommer lystiga typer och håller på ....

nog om henne nu hon är snäll och trevlig mot alla matte godkänner .... en mycket bra vakthund en sådan som det bara finns 12 av i sverige just nu dom kommer i frpn canariöarna och andvänds som vakthundar där och så finns dom bland dom rika i afrika med som vakthundar dom är mycket skarpa och lojala sin familj.......

snygg hund att titta på mycket snyggare än pittbull och skarpare......

här kravs det ledarskap och det är vigtigt på dessa hundar så som våra rottisar dobbisar amstaffar mm då är dessa hundar super trevliga och goa hundar ...........i fel händer är dom döds maskiner och det är ju inte hundens fel utan ägaren som inte kan va ledare och behandla hunden väll och ha den till saker den inte borde göra ....
skyll aldrig på hunden kolla vad anledningen är varför hunden gör så det finns alltid någon och det gäller alla djur tyvärr katt häst ko får gris anka ja alla djur ...........


nä nu så ska jag ta mig ut och gosa med ´mina hingstar som går i hopp och trivs bra med det mina mysiga lurviga små gose nallar

och mina två föl lär väll slåss om att få va nära mig idag igen mysigt älskar dom

och min pluttrick med han är 180 stor gosegris i sina bästa år ........

ha det gott och ni som läser komentera gärna


taras syster !!!!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback