Min dotter önskar sig !!

japp i dag så önskar sig min dotter detta

en dator grön från neton net och en sony ericsson mobil

så nu är ju det stora problemet pengar till dessa saker

jag vet att den gröna datorn inte kommer att va så bilig och finnas så länge där den kostar ju visligen 2490 nu och finns i 4 kvar och förr kostade den 3490 så det är ju en stor skinad

men jag har inte dom pengarna och jag vet ej hur jag ska få fram dom heller tycker detta är såå jobbigt att man inte kan få tjärna sina penagar så man kunde ha ett val i alla fall

men så är det inte varför ska det va så svårt att leva ocha tt kämpa utan ett öre

jag börjar smått faktiskt att ge upp känner jag och det kan inte vara bra alls
jag orkar inte kämpa och förklara för alla om hur jag har det och att vi inte har så mycket pengar över

vi fick ju en el räkning på 6597kr med och en i dag på 4500kr en var en slut räkning och den andra den vanliga
så denna månad är exstra tuff för oss och dottern vill ha denna dator med och otur som jag har så finns den ju bar några kvar och netonnet köper ju bara partier med saker så det kommer ju inte in några nya i samma utan det blir ju andra och dyrare........

tänk att världen är så fördelad att en del har hur mycket kosing som hälst vi kan ju ta min farbror hon känner nog många och veta tt han har både mycket pengar och ett eget flygplan han ahde 3 st men sålt av lite och har bara ett kvar och ett företag och en massa gårdar som han äger ....

medans jag sitter fattig och inte har en krona allas.....

ja så kan det va livet är ej rätt vist alls och som sagt att kämpa och försöka få ett jobb är så svårt med nu när jag känner att min ålder i år är 35 år ......

så hoppets sjärmna den håller på att släckas sagta kan jag med ärligheten tala om för er ....
så klarar jag detta år så är det + och det ska jag försöka göra men det känns som det kvittar snart allt ....

jag skulel vilja träffa folk som sitter i min sitvation  och som kunde dela med sig av det dom med

nå jag det var lite om mig i dag ha en bra solig dag


Postat av: tjolahopp

( du behöver ej godkänna kommentaren om du nu har det så) MENAR EJ DETTA SOM KRITIK, JAG BARA UNDRAR:

varför inte sälja av något djur om det nu är så illa ställt?? Känns det inte knepigt att sitta med många hästar men knappt några pengar att leva för??



tycker själv att livet inte alltid e så enkelt...jag e arbetslös o 37 år men jag har då inte en massa djur o ta hand om....



sköt om dig...hoppas de löser sig för dig...

2011-01-28 @ 10:14:09
Postat av: tjolahopp

det va absolut ingen kritik...bara en undran...trodde du hade att du skulle godkänna kommentarerna först för det har ju de flesta...



vi känner ej varandra o jag har tyvärr själv ingen blogg....



hoppas du får en mysig helg med dina barn...kjam

2011-01-28 @ 19:53:03
Postat av: tjolahop

jo du nää dom kostar mig inget då vi har egen gård utan allt går runt men som sagt det ända som ej är lätt är att jag inget får nogstans i från... inte ett öre det har säker du i månaden....ha det bra

2011-01-31 @ 23:07:39
URL: http://fototantens.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänkte bara att sålde man en häst eller två så har man ju liiite pengar...förstår detta med att det är ens vänner så det är inte det...o jo jag lever med på min man och har en 4-årig dotter. Blev utförsäkrad och ingen a-kassa så jag lever under samma förhållanden som dig enda skillnaden jag har inga djur för det skulle jag inte ha råd med....(hade tidigare både hund och katt)



menade inte det som kritik utan kanske få en att tänka annorlunda....alla gör vi ju olika val i livet och du väljer djur och det är ju ditt val...aldrig kul att inte kunna hitta på något att göra........styrkekramar till dig. Ta hand om dig o dina underbara döttrar och djur...

2011-02-03 @ 09:35:36
Postat av: fototanten svarar

japp förstår din tanke..

2011-02-03 @ 23:43:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback