Nyårsafton i åtvidaberg !

japp vi var ett härligt gäng som dansade och hade kul söp och skålade
nja inte riktigt så va det inte men vist vi tog oss lite
och dansade natten lång och hade kul
brudparet var underbara och alla som gjorde denna kväll med

ja vad ska man säga mer om detta fantastiska fina vinter bröllop
nja finns inget att klaga på alls

jo det var ju som sagt lite överraskade att min gubbe skulle bli en sådan tjejmagnet hiii
han fick inte en sekund i fre från donnorna på dansgolvet
nää så kan det gå hihi

va såå länge sedan jag va upp e på dansgolvet och dansade så men vist det var kul och det ska faan göras om

raketerna över åtvid var såå fina och det small överallt så vackert

men väglaget hem var desso sämmre det var snömodd nästan hela vägen hem gubben körde vilket också betyder att han va nykter



Grattis Anders & Sarah till giftemålet hoppas ni leva lyckliga i alla år
tack för en fin kväll .....


Gjord av Camilla Davidsson
Foto Camilla Davidsson !!

Gubbens bror va det som gifte sig !!!


Postat av: Angelica

Hehe hejsan,



jag högerklickade på min "hemsidelänk" för att öppna den direkt till en annan länk, men då kom "Ge fan i det som tillhör mig" upp. Ursäkta det lilla missförståndet hehe... Men jag undrar hur du skrev till det där? Jag har bara satt spärr så att ingen kan kopiera mina bilder men hade varit kul att också ha en text som du.



Gott nytt år. /Angelica!

2011-01-03 @ 00:29:22
URL: http://linneaangelica.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback