Sönda idag!!!

japp det är det idag det är som sagt sönda vilket inbär att emma åker till sin pappa och manen jobbar och jag och nutti är själva ... fast vi har ju tara som är en jävla trygghet här .....

ja vad mer jo det kommer bli lungt i dag ska greja lite med min nya hemsida som jag håller på med
jag ska skaffa en ny.... så det känns bra... men det kommer komma senare här den kommer inte vara så över dådligt då jag inte har den tiden på mej men tänker pyssla lite med den denna vecka då manen jobbar natt...

ja så får det bli att nu så försvinner djurfotografen och i stället kommer fototanten att bli en sann person som fotar lite av varje vad hon känner för och så ... är inte ute efter att vinna över någon allas utan bara fota för hobby skull.....

jag älskar ju djur och där kommer jag att fortsätta fota mäst men även annat om så folk vill ha mig till det så ställer jag upp .......

så vill ni att jag fotar något åt er ta kontakt med mig på min mail så löser vi det säkert.....
inte omöjlig alls .......

som sagt så kommer jag att försöka få till min mobila studio med hade jag tänkt jag fyller ju 35 år så det blir som sagt att önska i fotografens tecken i år .......

jaja det är ju som det är nu och så kommer jag att ställa ut min tara och mh testa henne ska även om jag hittar någon metalbeskrivning av henne....

ja det är väll det jag kommer göra detta år

ja ha nu så ska jag väll bara ta det lite lungt  natt veckan är så jobbig både för mig och dottern.......
ha det bra alla jag tror att det kan bli foto väder i veckan ......
då måste jag fota lite ... väntar på solen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback