Va ett tag sen nu!!

Ja det var som sagt en tag sen jag bloggade nu !
beror på att jag faktiskt haft mycket att göra barna har varit sjuka och jag med lite
och då har inte orken funnits riktigt .....

jo då men som sagt i torsdags var jag och barna på hjässan och fotade lite
det var så fint där uppe solen lyste och så och vi hade blåst och -10 men det var skönt ändå...

ja sedan fick barna åka pulka ner och det gick fort på skuggsidan för där var det kallt
sedan vart det ner till hästholmen och fota och mata pippifåglarna.... och så vart det hem och
gosa ner oss i soffan och titta på tomte tass ....

ja det var var vi gjorde då tara var med som vanligt hon med gick lös hela tiden när vi var på omberg och i hästholmen......

ja vad med jo sedan  var jag och barna med svärmor till linköping en sväng i fredags det gick på 4 timmar
så det tog jju ingen tid

ja helgen så var vi i jönköping med åke på biltema och inhandlade grejer till min bil så den kan bli klar ....

ja och i dag så har jag varit slö och tagit det lungt gubben jobbar och nu sitter jag här och vill ha kul

men det komer sluta med sängen skulle jag tro snart hihih
måste med kolla gubbens verkstad så det är släckt innan jag går i säng ...

jag och tara får ta en promenad senare i kväll .....



:love: tara!!!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback