bilder ger mig lugn!

ja det vart vist det som över rubrik hihi
ja vad ska jag börja nu då jo jag vet fasen inte hihi
jag är så vimsig iag kan va ofta hihi

jo det var nog det om att jag blir lugn av bilder ja menar då att fotografera

jag tycker det är såå kul och i morgon ser det ut som bra väder för det med
så funderar på att ta en liten foto runda runt och lite här och var

ta med tara och se vad vi kan göra för kort

var ju vid brahehus tidigare och nu känner jag kanske att det skulle va kul igen men vet fan inte
den ena halvan av mig vill medans den andra vill inte

ja det får bli vad det blir i morgon

på onsda ska jag åka till tranås och hälsa på
och fika lite på stan


ja nä nu så får det var ska bara kolla runt lite på nätet








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback