Hejsan på er !!

hej 
ja nu är man med igen hiihihi
jag ska väll inte säga så mycket men lite hade jag tänkt
jo det är ju så att det gick bra för mig och tara i örebro vart rosett i rött och en 6 plats i bästa i grupp inte dåligt för att va 10 år sedan jag ställde
mycket nöjd

ja sedan så är hon anmäld till vreta i ljungsbro nu den 20/3 och så till ödeshög den 14/5 ska bli kul och så blir det nörrköping på det och ett mh test ska jag försöka hinna med också i vår hade jag tänkt
så det finns papper på att hunden är normal i huvudet hade viljat kora men det går tyvärr inte då denna ras inte har någon rasgrupp i sverige ännu....men det kanske blir fram över

mycket hund just nu men jag har ju mina snälla och fina hästar med att köra bara våren kommer lilo ska köras in och hingstarna ska köras i par och så vidare gud vad jag länktar tills våren så jag kan göra en massa kul

ja sedan ska ju det fotas med älskar ju det hihi denna sommar ser det ut som den kommer gå fort med allt....

japp nää nu ska väll jag ta och bära in lite ved och pellets och lite vatten ut till hästarna....



kusinerna med tara!!! vid sommen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback