Livet Lev det som ni vill ta bara vara på det !

Ja det var väll en konstig överrubrik hihi

ja nu var det ett tag sen jag bloggade har liksom inte haft ork som vanligt tänker ni
japp som vanligt hihi

ja vad börjar vi tro!

jo att jag har en bil som jag värkligen älskar min fina passat disel och den gick igenom felfritt med på bilprövninga
jag är så lycklig och stolt trots allt över min man för när det gäller bilar är han super duktig och snabb
när han har tid ... han lagade även sin lastbil så den med ska förhoppningsvis gå genom men det var vist fler saker som han var osäker på om det skulle funka.....

nog om denna pajas eller som jag kallar honom spöket då jag bara veta att han finns men ser han nästan aldrig

jo mer då jag har kört ca 40 mil i denna fina bil och vet ni va jag har mer än halvtank kvar jiiipiiii jag är så lycklig
den är så bilig att köra med......

men det säger inte att den ska gå biligt om någon vill åka med för det finns fortfarnde slitach så det gäller samma taxa som förr enligt min man....... han är så rolig men ja vist har han rätt för dessa delar kostar ju en slat att byta ut på denna bil så jaja han får väll som han vill bäst ....

nå ja vad mera

jo i går så var jag på vättern och gick det var hur skönt som hälst med nutta och tara vi gick i solen
och det var helt vindstilla och lungt och solen sken i 4 timmar och klättrade lite i bergen med och tog lite bilder ca 180 st

innan det hade jag stott på crossmaskinen och trampat som en dåre i vadagsrumet i 30 minuter

så det vart ett reält träningspass

ja under bart att kanske våren snart är här kändes så i går !! va skönt och lungt och ja finner inga ord på hur skönt det var ....

nu så ska jag bara ta det lungt i dag och i morgon blir det is vandring på vättern igen tänkte fråga om någon kanske ville följa med en stund mina barn kommer ju hem vid 14.30 då ....

ska fota lite bara för skoj skull hihi ja det är ju det jag gör hela tiden ju hahahaha





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback