Vätterns is !

ja det är vad jag ska skriva om
som dom som har sett mina komentarer på facebook vet att jag is vandrat en del nu på vättern
jag kan inte mer än njuta av det vackra som jag har varit med om en dag så stod solen högt och blå klara himel och vindstilla ute på isen njuta underbart det var som att gå inne på ett jätte akvarium och titta ner på botten mycket vackert .....

i går var jag där igen men på efter mindagen vart det grått och trist men på förmiddan var det sol men blåste
kan va sista gången nu jag va ute på isen ... hoppas hoppas inte jag älskar det jag ser och får uppleva där ute såå vackert ........

ja det var lite om vätterns is jag har mina guld ställen som jag älskar och va på runt denna sjö .......

mina barn har med upplevt det som dom inte trodde på att vättern kan va så fin och att man kan gå och se fisken på botten så fin is har det varit på den i år .........

jag kan inget annat än säga att nu väntar jag på isbergen som kommer flyta om kring när den går upp det är med mycket vackert......

ja och snart ska vi åka vättern runt med bilen och kameran det kommer bli mycket mysigt och kul
vi ska besöka lite ställen med baran och mormor..........

och tara kommer också va med tror jag om vi tar passaten..... i mormors bil får vi nog inte plats hihi

ja det var lite om vad jag har sysslat med nu ett tag


Vätterns strand!


Ser ni röksten i vättern ?



delat med mig lite av det goda !


skojig bild hihi





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback